Markedsføringshuset logo
  • Om oss
  • Våre løsninger
    • 1:1 modellen
    • Våre produkter og tjenester
  • Referanser
    • Kundehistorie – Oilers
    • Kundehistorie – DNV GL Software
    • Kundehistorie – BRING
    • Kundehistorie – Altibox
    • Kundehistorie – IVAR
    • Kundehistorie – EL-PROFFEN
    • Kundehistorie – 2020 park
    • Kundehistorie – Tec Con
    • Kundehistorie – Laerdal
  • Blogg
  • Partnere og ansatte
  • English

Kundehistorie – Oilers

Home Våre kundereiser – gode referanser Kundehistorie – Oilers

Det er ikke bare på banen Oilers vil være best. Hele strategien og alle aktivitetene mot sponsorene er forankret i sponsor- og publikumsundersøkelsene Markedsføringshuset gjennomfører for Oilers årlig. Som de sier i Oilers: Fakta dreper en hver god diskusjon …

0
Sponsorer
0
Kontaktpersoner
Største
sponsorklubb i Norge
0
Mill. sponsoromsettning
Samarbeidet med Markedsføringshuset er uvurderlig for Oilers. Kundestyrt forbedring™ ligger til grunn for hele strategien og alle aktivitetene. Dette arbeidet viser hvor langt vi er kommet og hvor vi er på vei.
Børge Moi NilsenMarkedssjef Oilers

115 åpne 1:1 rapporter

Oilers mottar 115 rapporter fra de som er sponsoratansvarlige i hver bedrift. 1:1 rapporten plotter relasjon- og produktstyrke, samt total tilfredshet. Alle tall med fargekoder (grønt, gult og rødt). Kommentarer og innspill blir også rapportert 1:1.

Det er en stor fordel at 1:1 kunderapportene kan indekseres etter segment/KAM/Avdeling

Oilers tar umiddelbart møter med mellom- og misfornøyde sponsorer – og de som vil kjøpe mer. Varslinger ved misfornøyde kunder kan går direkte til ledelsen. Det er en stor fordel at 1:1 rapportene kan Integreres CRM/kundekortene til Oilers.

0
KTI
0%
Ambasadører
0
Kvalitet
0
Omdømme

Kundestyrt Forbedring™

Bli faglig oppdatert – meld deg på her

Siste innlegg

  • 20 inspirasjoner – “Don’t try to be interesting. Be interested”
  • Hendelsesbaserte målinger: Ikke la IT-avdelingen eller softwareleverandører styre kundeopplevelsen
  • Slik bruker du nedgangstidene til å skape suksess
  • Kundepanel og fokusgrupper er kanskje den mest slagkraftige metoden for god forretningsutvikling
  • 10 råd om konkurransekraft

Kontakt

Breigata 5, 4006 Stavanger

post@markedsforingshuset.no

(+47) 901 32 911

(+47) 911 42 956

Lik oss på Facebook

Om ossVåre løsningerReferanserBloggPartnere og ansatteEnglish
© Markedsføringshuset